Zgłaszanie interwencji

W związku z trudną sytuacja epidemiologiczną związaną z wirusem COVID-19 apelujemy do Państwa, aby w trakcie zgłoszenia zagrożenia i potrzeby naszej interwencji obowiązkowo przekazać informacje dotyczące koronawirusa.

Czy Państwo, bądź ktoś z domowników ma objawy zbieżne do zakażenia koronawirusem.

Czy Państwo, bądź ktoś z domowników przebywa na kwarantannie.

Przedmiotowe informacje należy przekazać dyspozytorowi podczas zgłoszenia. W trakcie rozmowy dyspozytor może zadać Państwu dodatkowe pytania związane z aktualną sytuacja epidemiologiczną.
Każda nasza interwencja wiąże się z ryzykiem, które najczęściej jest widoczne, w tym przypadku musimy polegać na informacji przekazywanej od Państwa. Rzetelne informacje pozwolą na podjęcie skutecznych działań zgodnie z procedurami oraz właściwie zabezpieczenie naszych ratowników.
W przeciwnym razie w przypadku stwierdzenia, iż przynajmniej jeden ze strażaków został zakażony koronawirusem wykluczona z działań zostaje cała jednostka. W naszej służbie mamy kontakt z ratownikami medycznymi, lekarzami, policjantami itd. co może doprowadzić do efektu domina.
Apelujemy o rozwagę!
Petenci i interesanci.
Osoby, które osobiście muszą załatwić pilną sprawę w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej obowiązani są zdezynfekować ręce przy wejściu do budynku. Natomiast inne sprawy rekomendujemy załatwić drogą telefoniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej, portalu ePUAP lub przełożyć na inny termin.
Prosimy o zastosowanie się do powyższych zaleceń w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich.
„Nie bagatelizujmy zagrożenia”

Bieżące informacje oraz zalecenia dotyczące koronawirusa możecie Państwo śledzić na stronie: www.straz.gov.pl/Koronawirus/index